"Midsommar" :)


Haaalllååå :)

Hmmm om ni undrar varför jag skriver så sällan är nämligen för att jag skriver endast när nått roligt eller
speciellt händer som jag tycker är värt att nämna. :)
Annars så bara jobbar jag, sover & äter inget intressant med det ju haha :P

I Fredags var det ju Midsommar, firar inte det men endå, känns som ALLA festar då typ så tänkte att
visst är endå ledig så varför inte festa? :S
jag & Mizz T bestämde oss för att festa :)
Och det enda allternativet som vi hade var "Parken", som arrangerades av "Ay Caramba", typ en
Midsommar Lationfest med livemusik :)

FYYY FAN VA SKOJ DET VA BTW!!! :D:D:D

Här är vi på Spårvagnen fixade & klara för La Fiesta :D


Tereza kom till mej endå hyfsat tidigt för att umgås lite :)
Vi tog en massa kort för vi kom fram till att vi inte har så jätte mkt bilder bara jag o hon tillsammans :)
Sen när vi endå höll på så blev det ju lite modellbilder med haha, alltid kul och skoja lite haha :P
Tänkte visa lite vilka bilder vi tog men det kommer senare i inlägget, mot slutet som vanligt mina kära
läsare :D <3
Det va crazy hemma hos mej som vanligt hehe.
Nya Högklackade skor skulle ju på såklart och det slutade, hmmmm inte alls bra :(
Fick världens största blåsa på lilltån OMG vilken smärta :O:O :(:(.

Det värsta var att vi hoppade av på fel hållplats så vi fick gå extra länge :O
Men tillslut när man kommer dit så är självklart kön ENORM! Men men bara att sluta och gnäla & bara
ställa sej, fast genom att ha lite kontakter gick man förbi hela kön och kom in nästan direkt haha,
Tack för det <3 :) (A)
Lite smådans blev det, typ uppvärming alltid nice ju :)
Sen så ville jag spela lite Blackjack och som vanligt är man enda tjejen som spelar hihi (A) Btw det gick
faktiskt skit bra, plusade 500 kr :D:D Ibland har man tur, men men lite skicklighet med ju hehe ;)

Sen blev det ju mera dans OMG, satt inte ens ner i en sekund i 5 timmar i sträck!!
Som vanligt för den delen haha :D
Dans & musik, finns inget bättre!
Förresten så kom jag och Tereza fram till att det är inte många som dansar som vi, att vi veeeeerkligen
går in i det helhjärtat & har kul, vissa bara står och gunggar från sida till sida eller gnider sej mot varandra
och grovhånglar. Hmmm nja, man går ut för att dansa söta ni, och med dansa menas flippa ut totalt och
sluta bry sej om vad andra kommer tycka och det är så det ska vara. :D:D

Dj:n spelade reggaeton i början av kvällen :) Endå helt okej var han faktiskt hehe, när han satte på
"Pasame la botella" hörde man dock Tereza mer än själva musiken hahahahahahaha <3 :)
Sedan var det Samba uppvisning som stod på menyn, riktigt duktiga va de tjejerna, killarna bara stod
och dreglade, soo much booootyshake haha ;)
Sen va det självklart Liveband :D:D:D:D
OMG va braaa de va, de spelade mesta dels Cumbia, mest "Grupo la noche:s" låtar :D De va jätte bra, peppade publiken och allt, man blev ju verkligen på hugget :D
Plus helt fantastiska röster hade de:) Fy fan det va längesen man hade så kul just pga musiken helt
perfekt va det, livemusik gör en sån extrem skillnad så att det är sjukt!!! :)
Jag la upp en liten video på Facebook som ni jätte gärna får kolla på, ni kommer se hur folk festar PÅ
RIKTIGT hehe ;)

Det va band resten av kvällen, inget man klagade på, men mina/våra fötter DOG!
OMG sån smärta borde fan inte vara tillåten, vilket helvete asså, man vet inte om man ska dö eller vad:P
Kaos va det.
Ni skulle sätt oss när vi promenerade från Valand till Brunnsparken haha, vi såg helt seriöst ut som att
vi var handikappade eller nått :P Den biten som skulle ta 5 min tog 30 min haha :P
Sen fick vi tyvärr vänta på bussen oxå i 20 min :S
När vi sen kom hem så tackade vi Gud på våra bara knä att vi äntligen va hemma :D haha.
Hon sov över förresten...
Det va längesen jag hade så ont, men så är det när man dansar konstant utan och vila och i helt nya skor :O
När jag dock fick se min Lilltå fick panik, sån blåsa är fan inte mänsklig haha :O
Men vet ni va helt seriöst det va så verkligen värt det :D

Nu hoppas man på Utgång nästa helg med kanske ledig då med :) vi får se vad alla andra säger hehe :)
Tack alla för en helt fantastisk kväll som man sent kommer glömma <3 :D
Tack spec till Tereza :) och ja "Jag kommer komma tillbaka till dej" hahahahahaha :D

Här kommer lite bilder som jag & MIzz T tog:

Just me:                                                           Me n´ my Bitch:
 
 Mums Gooda Drinkar:                                        Just the crazy people we are:
 
  My Baaaaby:                                                            Sugaplums:
 

Fler bilder kommer sen på Facebook :)
Ha det bäst mina pärlor <3

//Pauwii



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0