En oförglömlig långhelg :)


Tja sötnosar :)


Kul och vara tillbaka på min älskade blogg.
Ve inte varför men alla som bloggar vet väldigt väl vad jag pratar om, det är skoj, det blir som
en hobby typ, man mår bra av att skriva av sej plus minnas det som varit. eller hur?
Men iaf, Gud va jag babblar haha, VARBERG var det då heeeella långa helgen....

VARNING FÖR ETT LÅNGT INLÄGG, MEN GARANTERAR VÄRT ATT LÄSA!!! ;)

Fredag:
Jobbade först till kl 19.00 sen möte jag lillen på stationen & vi tog tåget till Varberg då.
Söta goobän stod och väntade på oss precis vid tåget hihi.
Och snälla skogsdjuret kom & hämtade oss. :)
Haha när vi kom hem satt vi i köket och pratade så ringer de & ber oss komma till lokalen.
Haha där åt man godaste tåratan och umgicks lite med folket där.
Det var lite special firande liksom, Grattis btw.



Sen tillslut så tröttnade vi på lokalen så jag, Abel, Jorge & Xiomi kollade på film,
men vi hann se typ 15 min och så kommer resten hem.
Hahahaha Paco Paco Paco, haha roliga lilla bamse haha.
Han ville dricka allt allt, haha, och han va ju lite påverkad så rolig var han som alltid. haha.
Och han blev aldrig trött, vi bara gå och lägg dej!!
Men iaf tillslut gick man och nanna :)

Lördag:
Blir väckt av att Maria kommer in till mej & Xiomi och lägger sej i sängen med oss och myser :)
Hihihi skit sött ju. Vi låg och segade i typ 2 timmar haha (A)
Och sen insåg vi att alla började vakna och att det var dax att gå upp och göra mat:)
Ni vet hur det är, bara män i huset, det krävs mmmmaaattt haha...
Så Maria bestämmde sej för att hon skulle lära mej att göra Pupusas, så tro det eller ej efter de
tre första blev jag mästare ;) haha. Tro det eller ej hihi.
Och tro mej det är skit svårt! Men jag lyckades och det är huvudsaken :D:D.
Och alla andra hade jätte kul när de skulle kolla på, kommentera osv om jag klarade testet haha.
Men jag gjorde :D:D Lite stolt över mej själv bara, älskar utmaningar vaddå.
Plus Pupusas skojar ni eller, det är så jävla gott!!
Så nu måste jag testa att göra det ensam hemma någon gång, kanske en till träningsomgång med
Maria först hahahahaha. :P <3

Efter maten och så, så var det speldax för killarna, både bambi och lillen är så extremt envisa asså,
ingen vill ge upp och förlora asså.:P

Vi dumma oss lite undertiden de spelade:



Sen så blev det nån film hehe, mys där.
och så var det dax att duscha, fixa och hålla på för denna kvällen skulle det bli latinofest :D:D
Xiomi höll på att våffla mitt hår så fint, och att inte bli bränd och sitta stilla var svårt när man blev
"misshandlad" av det där vilda skogsdjuret hahaha:P OMG att man inte tröttnar på att slå mej &
peta på mej helt seriöst!

Tyvärr så var festen inte så lyckad, lite folk, dåligt band, och dyrt inträde.
Klart vi gjorde det bästa av situarionen och vi hade skoj endå pga av sällskapet men endå,
inte värt det var det iaf.
Fast min, Xiomis & Bambis passion för dans slår all dålig musik, vi hade kul endå och flippa loss haha :D
Vi kom hem vid ett och äter Pupusas såklart återigen, mums :)
Sen så blev det att ungås med Abel & Xiomi, allmänt bus haha. :)
Vi såg Prince of Persia oxå och tillslut kl 4 så går vi och lägger oss hihi.

Var inte förbered precis (på festen):


När jag precis lyckas somna sött vid 5 så känner jag hur mobilen vibbrerar för fullt, orkar inte svara,
kollar inte ens. Men sen ringer den igen direkt efter, kollaroch det är Bambi som var ute på vifta någonstans,
jag klickar för alla sover, så ringer han så typ minst 6 ggr, och jag bara OMG vad fan är det?!
Men sen efter den 6:e gången så tänk jag har det hänt nått? :S
Han+bil+hala vägar = PROBLEM!
Så fyfan blev orolig så jag ringer honom tillslut.
Och vet ni vad det lilla skogsdjuret ville. Citerar:
- "Men jag vill bara prata lite, har tråkigt påvägen hem"!
OMG han väcker mej kl 5 på morgonen och ringer 100 ggr för att han vill prata och har tråkigt :O:P
Så aaaa visstt jag lyssnade på honom typ i 20 min haha, jag let ungefär såhära:
- "Mmm, mmm, mmm, jaaa, mmm, jaaa, mmm.
Haha halvsov jag lovar haha, minns inte så mkt av vad han sa hahahaha :P Sorry(A)

Söndag:
Hahahaha ni kommer skratta men hela Söndagen innebar endast film film film pch mys med alla :D
Tills kl blev typ 21.00 för då skulle vi lämna Abel på tågstationen, lillen skulle hem :(
Så efter att vi lämnat av honom så sätter vi oss i bilen och så tittar jag, bambi & xiomi på varandra
och typ alla samtidigt:

- "Hmm vad sägs om kycklingrulle?"
Haha, sa aaaa vi samlade våra sista pengar innan lönen, tillochmed Bambis parkerings pengar tog vi &
köpte oss mumsiga kycklingrullar hem:)
Sen blev det köra förbi hajen oxå och handla GODIS, haha såklart, vad är vi tre utan godis,
jag svär 5 kg kan försvinna på 20 min haha :P(A)
Då kom vi hem, åt vår mumsiga kyckligrulle, eller aaa jag åt halva av min och Bambi min andra
halva
och sin egena då, den männsikan kan äta ni fattar inte!
Sen blev det snacka lite "allvarliga saker" till godis haha.



Bästa var när Xiomi dog av skratt av en sak som verken jag eller Jorge kunde förklara rakt ut till henne,
vi försökte prata i koder men hon fatta inte, men sen när hon fatta, jag svär har aldrig sätt henne
dö av skratt hahahahaha <3

Måndag:

Blir väckt av att Xiomi ska iväg att lämna paco på flygplatsen för att åka iväg till Canada kl 4 på
morgonen.
Sen somnar jag :) Hela sängen för mej sj mmoohhaa :)
Så kl 7 blir jag väckt av att lampan tänds & det är Bambi som självklart ska störa sej & förstöra min sömn.
Sen kommer xiomi hem & vi ligger och pratar i typ två timmar.
Sen gick hon till skolan & jag sov sött tills hon kom tillbaka.

Jag tog bussen till Gekås/Ullared för att handla lite grejor.
Tur att man hade sällskap av bambias haha :P Han hade inte särskillt roligt när jag gick runt & kollade
på massa tjejkläder :P men men han var jo tvungen ;) Jag ville bli körd tillbaka liksom hahahahahaa :P
Köpte verkligen en massa, 800 kr bara sa puuufff från kontot, men det va saker jag verkligern behövde,
och i GBG hade jag betalt minst 2000 kr för samma saker så det va värt det.
Typ köpte underkläder, leggins, mjukisbyxor och massa smått :D
Väldigt nöjd blev jag.

Sen kom vi hem, efter att få uppleva nära döden upplevelse återigen med en galen förare haha:P
SÅ var det med godis, och skit snack. :)
Ja och sen blev kl mkt, och jag var tvungen & åka hem.
Så snälla Bambi körde mej till stationen, han skulle endå vidare så...;)

Avslutar med denna gullisen:



Fick oxå denna söta tigern av en specill person <3 hehe.
Vill inte nämna namn (A)
Urgullig är du hehe...
Men tack så jätte mkt, den är underbart söt & alla vet att jag dör för tigrar oxå :D
Har inte döpt honom än, personen som jag fick den av var väldigt kreativ och ville att jag skulle döpa
den till "Tiger" haha <3
Men men han sitter här bredivd mej på soffan och trivs väl.


Tråkigt att lämna...

Sjukt rolig helg, helt seriöst!
Varberg stunderna har varit roliga men detta slog nog några av de hehe.
Tack alla mina söta. <3
Ni är riktiga vänner!

Kan inte säga att jag har allt men utan er har jag inget! :)
Massor med kärlek i stora mängder.


//Pauli






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0