För han fixar allt...

Hallloo :)

Oj då det var ett jävla bra tag sen jag skrev sist kom jag på precis haha.
Men sorry har varit upptagen och när mkt händer har man tyvärr inte tid att sitta framför datorn.
Men men allt är toppen annars ;)

I Lördags efter mitt dagpass till kl 20.00 gick jag och mötte Jorge, Dogge och Philip som kom från
Varberg.
Dogge och Phlip åkte hem och jag och Jorge åkte hem till oss.
Vi hann inte göra så mkt dock typ äta o fixa lite saker sen så var jag tvungen och sova.

Började Söndagen med ett dagpass här med, nu var jag trött av att behöva vakna tidigt 5 dagar i rad. :P
Efter jobbet kommer jag hem och då har Jorge städat, dammsugat, diskat och lagat min toalettlampa :)
Hehe har bästa pojkvännen lr vad :D:D <3
Vi såg en film och gick och la oss tidigt.



Måndag, äntligen ledig.
Vi vaknade vi hyfsat tidigt och åkte till stan.
Jag bestämmde mej att jag skulle köpa en lampa till hallen. Efter 3 år tyckte jag att det var dax.
O ja jag har bott i gbg i 3 år! Helt sjukt hur snabbt tiden går!
Har känt Jorge i snart 3 år för den delen med hehe. :)
Men iaf vi gick runt i massa lampaffärer och tillslut blev det en spotlight lampa typ i svart hehe.
Sen köpte vi lite mat och åkte hem.
Jorge satte upp lampan och jag lagade mat :)
Men klockan 2 så var det dax för tvätt. Han hjälpte till och med mej med tvätten såå söt bebis :)
Resten av Måndagen blev film och så.

Igår så sov vi lite längre och sen bara umgicks och på kvällen åkte han till Varberg. :(
För han jobbar ju idag och det gör jag med fast börjar kl 17.45 - 03.00.
Och vet ni vad det är mitt sista arbetspasset innan min SEMESTER som håller på till den 23 November :D:D
Gud va skönt det ska bli!!

Och imorogn åker jag till Malmö :D:D
Semstern kan börja...

Jag ska verkligen försöka att höra av mej men kan bli svårt.

Ha det bra nu alla ni som jobbar hehe ;)
Puss
.

//Pau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0