Pizzatime ;)

Shoohaj :)

Då var man självklart på jobbet igen :(
Ledigheten går så fort och på jobbet går tiden så långsamt!
Men iaf så har jag inte utvecklat nån förkylning än iaf och det är bra fast Jorge vaknade med halsont och
nästäppa
igår så han har ju antagligen smittat mej om jag får gissa haha :P

I Lördags åkte jag då till Varberg, kom dit typ vid 5 tiden :)
Vi kom hem, umgicks lite med alla och sen såg vi film och hade det mysigt.
Jorge somnade som vanligt tidigt och jag kunde inte somna.
vi 3 tiden kommer Xiomi hem och vi tjötar i över 2 timmar i köket om det ena och det andra ;)
Lite girltalk ni vet om allt och alla (A).

Söndag vaknade man typ vid 1 kanske och gjorde inget speciellt alla typ umgicks bara.
När Jorge kom hem bestämde vi att ingen av oss att orkade laga mat.
SÅ det blev pizzatime, vi beställde pizza till alla och gottade oss med det denna söndags eftermiddagen ;)
Och såklart film hehe.



Denna natten kunde jag verkligen inte sova i heller.
Mådde illa och allmänt var bara sömnlös och det var sjukt jobigt.
Sov max en timme på hela natten och gick upp kl 6 endå för Jorge skulle till jobbet och jag skulle
hem.
Så jag åkte hem igår Måndag och sov i en timme och så åkte jag sen till läkaren, hade ett besök kl 10.
De tog såna där cancerprov från livmodern, ingen mysig undersökning!
Sen handlade jag lite frukt och fil och så stack jag hem för att sova nån timme och sen dra till jobbet.

Men men ni får ha det så underbart.
Klä er varmt i kylan!
Kram.

//Pau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0